Nov 11, 2010

Flink, flinker, flinkst *** Duktig, duktigare, duktigast

Deze foto illustreert dat ik echt een grote meid word. De voorbije week was heftig! Mijn mama en papa zijn weer beiden aan het werk, en dus ga ik elke dag flink spelen bij oma. Maar er is meer! Ik ben deze week omgeschakeld naar grotere flesjes melk, en heb nu genoeg aan 4 flesjes per dag.

Nog niet onder de indruk? Geen probleem. Er is nog meer! Ik slaap sinds vorig weekend helemaal alleen op mijn eigen slaapkamer. En als ik eenzaam ben, of mijn tut kwijt ben, dan huil ik niet, maar dan roep ik mama of papa rustig via de babyfoon. En alsof dat allemaal nog niet genoeg is, ga ik nu ook elke keer slapen zonder mopperen. Ik geeuw, ze leggen me in bed, en zzZZzZzzzz... weg ben ik.

Al zeg ik het zelf, ik ben tegenwoordig op mijn opperflinkst! Niet onbelangrijk dat dit eens gezegd wordt, met de Sint enzo die eraan komen.

Vandaag wil ik gewoon even rustig bekomen, want morgen staat er alweer wat nieuws op het programma: mijn allereerste groentepapje! Ik weet niet wat jullie daarvan vinden, maar ik vind dat reuzespannend!

Dikke knuffel!
Imke

*************************************************************

Detta foto illustrerar att jag börjar bli en riktigt stor flicka. Förra veckan var full av förändringar! Både mamma och pappa arbetar igen och därför är jag varje dag hos farmor och leker. Men där är mer att berätta! Jag dricker nämligen nu stora nappflaskor och nu räcker det med fyra om dagen.

Fortfarande inte imponerad? Inga problem. Jag har mer att berätta. Jag sover sen förra helgen själv i mitt eget rum. Och om jag känner mig ensam eller har tappat nappen, då gråter jag inte, utan då ropar jag på mamma och pappa via radiotelefonen. Och om inte det skulle räcka... jag somnar sedan ett par dagar också oftast utan protest. Jag gäspar, mina föräldrar lägger mig i sängen och zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz, borta är jag!

Ni får ursäkta att jag säger det själv, men för tillfället är jag superduktig! Man får ju inte glömma att St. Klaas och tomten snart kommer....

Idag ska jag bara slappa och hämta krafter, för imorgon står ännu en nyhet på programmet: min första grönsakspuré! Jag vet inte vad ni tycker om det, men jag tycker i alla fall att det är jätte spännande!

Stor kram!
Imke

No comments:

Post a Comment